- Datum
- 26.4.2024.
- Početna CIJENA
- 41.879,12
- Predmet aukcije
- d7bfd550-024c-4282-9d1e-f5cff32c96d2
- Mjesto
- cac0dd11-2648-40df-ac3c-b3e1887d467e
Sažetak
Tekst
CRNA GORA Ministarstvo finansija Uprava za javne nabavke Naručilac JP za upravljanje morskim dobrom Crne Gore, Broj 0204-2860/6 Mjesto i datum Budva 12/09/2019 JP za upravljanje morskim dobrom Crne Gore, objavljuje TENDERSKU DOKUMENTACIJU broj: 0204-2860/6 za Otvoreni postupak javne nabavke -I Podaci o naručiocu- Naručilac: JP za upravljanje morskim dobrom Crne Gore Kontakt osoba/e: Mirjana Radičević, Veselin Vojinović Adresa: Popa Jola Zeca bb Poštanski broj: 85310 Grad: Budva Identifikacioni broj: 02116146 Telefon: 033 452 709 Fax: 033 452 685 Elektronska pošta (e-mail): mirjana.radicevic@morskodobro.com Internet stranica (web): -II Predmet javne nabavke- Robe Radovi Usluge Opis (dodatak) Zakup prostora za kancelariju po partijama: Partija 1: Zakup prostora za kancelariju u opštini Herceg Novi Partija 2: Zakup prostora za kancelariju u opštini Bar Partija 3: Zakup prostora za kancelariju u opštini Ulcinj Označiti da li se predmet javne nabavke nabavlja kao: cjelina partije (navesti partije) 1. Zakup prostora za kancelariju u opštini Herceg Novi 2. Zakup prostora za kancelariju u opštini Bar 3. Zakup prostora za kancelariju u opštini Ulcinj -III Podaci o zaključivanju okvirnog sporazuma (ukoliko je primjenjivo)- Javna nabavka predviđa zaključivanje okvirnog sporazuma da ne Ukoliko je odgovor da, okvirni sporazum će biti zaključen na period od 2 godina ili 24 mjeseci. Prethodna saglasnost Uprave za javne nabavke broj: - od godine. -IV Procijenjena vrijednost javne nabavke- Procijenjena vrijednost javne nabavke u eurima sa uračunatim PDV-om: 16.700,00 eur (Ukoliko je predmet javne nabavke odrađen po partijama, navesti procijenjenu vrijednost javne nabavke za svaku partiju pojedinačno i njihov zbir) Partija 1. Zakup prostora za kancelariju u opštini Herceg Novi 5.000,00 eur Partija 2. Zakup prostora za kancelariju u opštini Bar 3.700,00 eur Partija 3. Zakup prostora za kancelariju u opštini Ulcinj 8.000,00 eur UKUPNO 16.700,00 eur -V Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude- najniža ponuđena cijena ekonomski najpovoljnija ponuda -VI Dodatne informacije- -VII Dokumentacija- Tenderska dokumentacija Tip dokumenta Naziv fajla Veličina (KB) Datum unosa Tenderska dokumentacija raspis79-2019 final.docx 119,33 12/09/2019 11:04:18 Pojasnjenje i Izmjena Tenderske dokumentacije Tip dokumenta Naziv fajla Veličina (KB) Datum unosa Odluke (rješenja) Tip dokumenta Naziv fajla Veličina (KB) Datum unosa Ugovori Tip dokumenta Naziv fajla Veličina (KB) Datum unosa -Mjesto i datum objavljivanja:- Portal Uprave za javne nabavke: [LINK: http://portal.ujn.gov.me] portal.ujn.gov.me Zadnja izmjena dana: 12/09/2019 11:10:35 |