< link href = "https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/bootstrap-datepicker/1.8.0/css/bootstrap-datepicker3.min.css" rel = "stylesheet" type = "text/css" />
Datum
02.06.2020.
Rok
03.07.2020.
Predlagatelj
Opština Kotor

Dokumenti

Sažetak

02.06.2020 | rok: 03.07. 2020 | CG | Kotor
OPŠTINA KOTOR
Izdavanje u dugoročni zakup nepokretnosti u KO Risan

Tekst

Na osnovu člana 29 stav 2 i člana 39 i 40 stav I Zakona o državnoj imovini (Službeni list Crne Gore broj 21/09 i 40/11), člana 5 stav 1 i 2, člana 29, člana 30 i člana 31 Uredbe o prodaji i davanju u zakup stvari u državnoj imovini (Službeni list Crne Gore broj 44/10), člana 19 Statuta Opštine Kotor (Službeni list Crne Gore-opštinski propisi broj 37/19), Odluke SO Kotor o davanju u dugoročni zakup (Službeni list Crne Gore-opštinski propisi br 6/20), Komisija za sprovođenje postupka javnog nadmetanja objavljuje

JAVNI POZIV za učešće na javnom nadmetanju za

izdavanje u dugoročni zakup nepokretnosti označenih kao objekat 1

na kat.parc. 600. te katastarske parcele 605/2, LN 114 KO Risan I, dio UP 153 (Dom kulture u Risnu)

I Predmet javnog poziva i način sprovođenja istog

Opština Kotor javno poziva na učešće sva pravna lica zainteresovana za

zakup građevinskog objekta Doma kuture u Risnu

označenog kao objekat 1 na kat. pare. 600, te katastarske parcele 605/2, LN 114 KO Risan I, dio UP 153, sve svojina Država Crna Gora, sa pravom raspolaganja Opštine Kotor, u cilju pune valorizacije predmetnog objekta, odnosno njegove rekonstrukcije u postojećim horizontalnim i vertikalnim gabaritima.

Postupak davanja u dugoročni zakup nepokretnosti bliže opisane u prethodnom stavu, sprovešće se u dvije

faze i to:

-I faza - predkvalifikacioni postupak

- II faza - postupak javnog nadmetanja (aukcija).

Postupak izdavanja u zakup sprovodi Komisija za sprovođenje javnog nadmetanja imenovana Rješenjem predsjednika Opštine Kotor broj 01-018/20-3748 od 03.03.2020. godine.

II Osnovni podaci o nepokretnosti koja se izdaje u dugoročni zakup:

Nepokretnosti koje su predmet javnog poziva su:

objekat I na kat. pare. 600, upisan u LN 114 KO Risan I, koji u naravi predstavlja Dom kulture spratnosti P+P1+P2, ukupne neto površine 3038m2, koji u strukturi čini:

a) PD1, poslovni prostor u vanpnvredi, spratnosti P, površine 1260m2

b) PD2, poslovni prosioi u vanpnvredi, spratnosti P1, površine 1306m2 i

c) PD3, poslovni prostor u vanpnvredi, spratnosti P2, površine 472m2 katastarska parcela 605/2 upisana u LN 114 KO Risan I, koja u naravi predstavlja zemljište za redovnu upotrebu objekta, površine 1167m2.

Napomena: Prilikom sastavljanja ponude ponuđač ne nudi cjenu zakupa za kvadraturu posebnih djelova nepokretnosti koje je isti dužan da rekonstruiše i preda na dalje upravljanje i raspolaganje Opštini Kotor odmah po završetku radova. Nepokretnosti se nalaze na najatraktivnijoj lokaciji u centru Risna uz magistralni put Kotor-Risan-Herceg Novi. U blizini lokacije nalazi se staro urbano jezgro Risna ..Gabela u kojoj se nalazi gradska pijaca, restoran, kafe barovi i park. S druge strane magistralnog puta paralelno sa objektom Doma kulture u Risnu u izgradnji nalazi se prostrano uređeno šetalište i prostor za obavljanje lučkih djelatnosti Luka Risan u pravcu prema Kotoru. Uz magistralni put prema Herceg Novom u neposrednoj blizini nalazi se i hotel Teuta sa plažom, čijom rekonstrukcijom će se dobiti novi hotelski kapaciteti. Lokacija predstavlja površinu za centralne djelatnosti shodno UTU izdatim od strane Sekretarijata za urbanizam građevinarstvo i prostorno planiranje Opštine Kotor pod brojem 0303-1998/15 od 23.03.2015. godine.

III Model valorizacije

1. Zakup na period od 30 godina po početnoj cijeni zakupa od 3,76 eura/m2 mjesečno. Nepokretnost iz ovog Javnog poziva daje se u zakup u viđenom stanju i zakupac se ne može pozivati na fizičke nedostatke.

IV Pravo učešća

Pravo da učestvuju imaju sva domaća pravna lica koja dostave ponudu za finansiranje, projektovanje, opremanje, održavanje i upravljanje objektom koji je predmet Javnog poziva, a sve u skladu sa ustavima iz Javnog poziva.

V Način valorizacije

Izabrani ponuđač je dužan da:

1. Izradi Investicioni program (biznis plan) o načinu valorizacije objekta Doma kulture sa svim potrebnim podacima koje će komis|a cjeniti i vrednovati,

2 Izradi Idejno rješenje rekonstrukcije, te valorizacije koje će biti usaglašeno sa investicionim programom iz prethodne tačke, a sve u skladu sa UTU izdatim od strane Sekretarijata za urbanizam građevinarstvo i prostorno planiranje Opštine Kotor pod brojem 0303-1998/15 od 23.03.2015. godine, koji su sastavni dio ovog Javnog poziva, a koje Idejno rješenje mora naročito definisati strukturu i površinu prostora koji će se po završetku radova na objektu predati na dalje upravljanje i raspolaganje Opštini Kotor, čija površina i struktura mora da zadovolji minimum uslova i to: a) tri kancelarije sa mokrim čvorom ukupne površine minimum 100m2, koji će se koristiti za mjesnu

kancelariju i prostor za sportske, kulturne i nevladine organizacije,

b) Prostor za biblioteku sa čitaonicom i prostor za muzejsku zbirku, odnosno galeriju, ukupne površine

najmanje 150m2.

Preostale djelove objekta, nakon završetka radova, a do isteka ugovora o zakupu, na ime zakupa koristiće izabrani ponuđač.

Nakon isteka ugovora o zakupu, nepokretnosti iz prethodnog stava, izabrani ponuđač je dužan predati na dalje upravljanje i raspolaganje Opštini Kotor, bez prava da traži bilo kakvu naknadu.

3. U idejnom rješenju rekonstrukcije projektuje i izgradnju multifunkcionalne sale sa minimalnim kapacitetom 150 sjedećih mjesta, koja će se koristiti za naučne skupove, pozorišne predstave, kao bioskopska sala i si.

Salu iz prethodnog stava koristiće i eksploatisati zakupac, a za potrebe korišćenja iste od strane MZ Risan, u cilju obezbjeđenja adekvatnog prostora za događaje koje organizuje MZ Risan, zakupac će biti dužan istu staviti na raspolaganje bez naknade.

MZ Risan će biti u obavezi 15 dana prije organizovanja događaja pisano obavijestiti zakupca i nakon zajedničkog usaglašavanja termina korišćenja zakupac će biti dužan salu staviti na raspolaganje MZ Risan na dan naznačen za održavanje događaja, bez bilo kakvih ograničenja i odlaganja.

4. Pribavi saglasnost Glavnog državnog arhitekte na Idejno rješenje iz tačke 2.

5. Izradi i reviduje Glavni projekat kojim će se razraditi Idejno rješenje iz tačke 2, koje je izabrano u ovom javnom nadmetanju od strane Komisije, a na koje je data saglasnost Glavnog državnog arhitekte. Napomena: Glavni projekat mora biti usaglašen sa Idejnim rješenjem na koje je data saglasnost Glavnog državnog arhitekte i Komisije za sprovođenje postupka javnog nadmetanja, u pogledu strukture površina, namjene i površine, te drugog.

6. Izvede radove na rekonstrukciji, te valorizaciji građevinskog objekta Doma kulture u Risnu, u svemu shodno revidovanom Glavnom projektu, poštujući odredbe Zakona o planiranju prostora i izgradnji objekata, te držeći se u svemu pravila štuke i standarda koje važe u građevinarstvu za predmetnu vrstu radova.

7. Obezbijedi stručni nadrzor nad izvođenjem radova na rekonstrukciji, te valorizaciji građevinskog objekta Doma kuture u Risnu. -

Maksimalni rok za izradu i reviziju projekta : 6 mjeseci Maksimalni rok izvođenja radova: 18 mjeseci

Ukoliko bude prilikom izrade projektne dokumentacije, shodno posebnim propisima, neophodno pribavljanje druge dokumentacije osim one navedene u Javnom pozivu, rok za izradu projekta teče od datuma pribavljanja i pravosnažnosti te dokumentacije.

VII faza - postupak predkvalifikacije

Kvalifikacioni uslovi:

Učesnik na Javnom pozivu kvalifikovaće se kao ponuđač ako ispunjava sledeće kvalifikacione uslove: Opšti uslovi:

1. mora dostaviti dokaz da je ponuđač pravno lice koje je registrovano kod CRPS-a u Podgorici; 2. mora dostaviti dokaz da je u poslednjih pet kalendarskih godina ostvario pozitivan finansijski rezultat;

3. mora dostaviti dokaz daje u toku poslednje poslovne godine ostvario ukupan prihod od najmanje 5 miliona

eura;

4. mora dostaviti dokaz da nije pod stečajem ili u postupku likvidacije;

5. mora dostaviti dokaz da plaćanja prema ponuđaču nijesu obustavljena, da mu žiro račun nije u blokadi;

6. mora dostaviti dokaz nadležnog organa izdatog na osnovu kaznene evidencije, da on odnosno njegov zakonski zastupnik nije pravosnažno osuđivan za neko od krivičnih djela organizovanog kriminala sa elementima korupcije, pranja novca i prevare, te mora dostaviti dokaz izdat od organa nadležnog za poslove poreza da je uredno prijavio, obračunao i izvršio sve obaveze po osnovu poreza i doprinosa u skladu sa propisima Crne Gore;

7. mora dostaviti Investicioni program o načinu valorizacije objekta Doma kulture sa svim potrebnim podacima koje će komisja cijeniti i vrednovati, sa idejnim rješenjem rekonstrukcije, sve kako je navedeno u tački V podtačka 1, 2 i 3 ovog Javnog poziva;

8. mora dostaviti dokaz o uplati depozita sa naznakom depozit za Javni poziv na žiro račun Opštine Kotor kod NLB banke broj 530-17421-33 ili originalnu bankarsku garanciju ponude u korist Opštine Kotor u iznosu od 5.000,00€. Originalna bankarska garancija ponude mora biti bezuslovna bez prigovora i naplativa na prvi poziv sa rokom važenja minimum 180 dana od dana određenog za otvaranje prijava u predkvalifikacionoj fazi postupka. Bankarska garancija mora biti izdata od strane banke sa sjedištem u Crnoj Gori. Ponuđač dostavlja informacije o broju žiro računa za vraćanje depozita i broj telefona za kontakt. Uplaćeni depozit vraća se neizabranim ponuđačima u roku od deset dana po konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, a izabranom ponuđaču taj iznos će biti uračunat u iznos zakupnine prilikom zaključenja ugovora o zakupu;

9. Ponuđač, mora dostaviti i pisanu izjavu kojom se obavezuje da će ukoliko njegova ponuda bude izabrana od strane vlasnika objekta, Opštine Kotor, kao najprihvatljivija ostati pri istoj i pristupiti zaključenju Ugovora prema ponuđenim ustavima.

10. Licenca projektanta i izvođača radova, u skladu sa Zakonom o planiranju prostora i izgradnji objekata (Službeni list Crne Gore broj 64/17, 44/18, 63/18 i 11/19);

11. Licencu ovlašćenog inženjera za obavljanje djelatnosti izrade tehničke dokumentacije i građenje objekata u skladu Zakonom o planiranju prostora i izgradnji objekata (Službeni list Crne Gore broj 64/17, 44/18,63/18 i 11/19).

Napomena 1: Tražene licence moraju biti izdate na osnovu zaposlenja inženjera sledećih smjerova:

- licence ovlašćenog inženjera za arhitektonsku djelatnost

- licence ovlašćenog inženjera za elektrotehničku djelatnost

- licence ovlašćenog inženjera za građevinsku djelatnost (hidrotehnički i konstruktivni smjer)

- licence ovlašćenog inženjera za mašinsku djelatnost

Napomena 2: Ukoliko ponuđač ne posjeduje licence tražene podtačkom 11 i 12 ove tačke Javnog poziva smatraće se ispunjenim predmetni kvalifikacioni uslov, ukoliko ponuđač dostavi dokaz - izjavu u formi Notarskog zapisa da će licence obezbijediti angažovanjem drugog ovlašćenog pravnog lica (podizvođača, podugovarača), a dokaz u vidu ugovora o regulisanju međusobnih odnosa sa pomenutim pravnim licem i tražene licence obezbijeđene na navedeni način, ponuđač je dužan dostaviti prije zaključenja ugovora po ovom Javnom pozivu.

Ponuđač koji u Izjavi navede da će izvršenje određenih poslova povjeriti podugovaraču ili podizvođaču dužan je da u istoj navede spisak podugovarača ili podizvođača sa bližim podacima (naziv, adresa, procentualno učešće i si).

Učešće svih podugovorača ili podizvođača u izvršenju ugovora ne može da bude veće od 30% od ukupne vrijednosti ponude.

Ponuđač je dužan da, na zahtjev zakupodavca, omogući uvid u dokumentaciju podugovarača ili podizvođača, odnosno pruži druge dokaze radi utvrđivanja ispunjenosti ustava za učešće u postupku javne nabavke.

Ponuđač u potpunosti odgovara zakupodavcu za izvršenje ugovorene obaveze, bez obzira na broj podugovarača ili podizvođača.

12. Izjavu o nepostojanju sukoba interesa na strani ponuđača.

Izjava o nepostojanju sukoba interesa je sastavni dio prijave i tenderske dokumentacije i ponuđač je dužan da istu popuni i preda uz prijavu.

Ponude koje ne sadrže sve naprijed navedene elemente/dokaze iz kvalifikacionih uslova odbiće se kao neispravne i neće se rangirati, odnosno razmatrati prilikom izbora najpovoljnijeg ponuđača, te neće imati pravo učešća u II fazi postupka- postupku javnog nadmetanja (aukcije).

Dokumentacija-dokazi koja se prilaže uz prijavu moraju biti u originalu ili ovjerenoj kopiji i ne stariji od 90 dana, računajući do dana određenog za otvaranje prijava u predkvalifikacionoj fazi postupka.

II faza - postupak javnog nadmetanja (aukcija)

Ponuđač čija ponuda ispunjava uslove I faze stiče pravo da učestvuje u II fazi - postupku javnog nadmetanja

(aukcije).

U postupku aukcije vodi se poseban zapisnik u kojem kvalifikovani ponuđači izjavljuju, odnosno javno

izgovaraju:

- iznos fiksne mjesečne zakupnine po metru kvadratnom,

- rok završetka rekonstrukcije, te valorizacije

- iznos investicionog ulaganja rok izrade i revizije projekta,

- broj lica koje će radno angažovati nakon stavljanja objekta u funkciju.

VII Objava Javnog poziva

Ovaj Javni poziv biće objavljen u dnevnom listu Pobjeda, internet stranici Opštine Kotor http://www.kotor.me i na oglasnoj tabli Opštine Kotor.

VIII Kriterijumi za izbor najpovoljnije ponude

a) mjesečna cijena zakupa po m2....................................................max 35 bodova

b) rok završetka rekonstrukcije......................................................max 30 bodova

c) iznos investicionog ulaganja..............................................max 15 bodova

d) rok izrade i revizije projekta........................................................max 10 bodova

e) broj lica koje će radno angažovati nakon

stavljanja objekta u funkciju........................................................max 10 bodova

Veći broj bodova dodijeliće se:

- većoj cijeni zakupa,

- kraćem roku završetka rekonstrukcije

- većem iznosu investicionog ulaganja

- kraćem roku izrade i revizije projekta i

- većem broju lica koje će radno angažovati nakon stavljanja objekta u funkciju. Ostale ponude vrednovaće se primjenom proporcionalne metode.

Ako se utvrdi da dva ili više ponuđača imaju isti broj bodova, za najpovoljnijeg ponuđača će biti izabran onaj koji ponudi veću cijenu zakupa.

Zakupodavac može da izvrši izmjene i/ili dopune Javnog poziva najkasnije osam dana prije isteka roka za dostavljanje prijava u predkvalifikacionoj fazi postupka.

Zainteresovano lice ima pravo da pisano zahtijeva od zakupodavca pojašnjenje u vezi Javnog poziva. Pojašnjenje se može zahtijevati u roku od 10 dana od dana objavljivanja Javnog poziva. Zakupodavac je dužan da pojašnjenje Javnog poziva dostavi podnosiocu zahtjeva i objavi na svom sajtu. Pojašnjenjem Javnog poziva ne mogu se vršiti izmjene i/ili dopune tenderske dokumentacije. Pojašnjenje predstavlja sastavni dio Javnog poziva.

IX Zaključenje ugovora

Najpovoljniji ponuđač je dužan da zaključi ugovor o zakupu sa Opštinom Kotor u roku od 10 (deset) dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnije ponude, u suprotnom će se smatrati da je odustao od ponude.

U slučaju da najpovoljniji ponuđač povuče svoju ponudu ili ne zaključi ugovore u propisanom roku, neće mu se vratiti depozit, a Opština Kotor može se obratiti sledećem rangiranom ponuđaču u skladu sa redosljedom plasmana ponuda na rang listi za zaključenje ugovora

Prilikom zaključenja ugovora, izabrani ponuđač je dužan da dostavi originalnu bankarsku garanciju koja mora biti bezuslovna bez prigovora i naplativa na prvi poziv za dobro izvršenje ugovora u iznosu od 10% planiranih investicionih ulaganja, sa rokom važenja minimum koliko iznosi ponuđeni rok završetka radova. Opština Kotor će zatražiti produženje bankarske garancije najkasnije 15 dana prije isteka roka na koji je izdata ukoliko radovi ne budu završeni.

Prije zaključenja ugovora, izabrani ponuđač je dužan da zaključi ugovor o osiguranju od profesionalne odgovornosti za štetu koja može da nastane Opštini Kotor i trećim licima od vršenja ugovorenih obaveza i da Opštini Kotor preda polisu osiguranja od profesionalne odgovornosti na iznos od 100.000,00 eura, sa rokom važenja od dana početka izvršenja ugovora do dana isteka garantnog roka za izvedene radove na rekonstrukciji objekta koji je predmet ovog Javnog poziva (10 godina za stabilnost i sigurnost objekta, a 2 godine za ostale radove).

U polisi osiguranja od profesionalne odgovornosti mora da se navede da se odnosi na rekonstrukciju Doma kulture u Risnu i da pokriva rizik odgovornosti za štetu prouzrokovanu licima, za štetu na objektima i za finansijski gubitak.

Sredstva koja izabrani ponuđač uloži u rekonstrukciju zakupljenog objekta, uračunavaju na ime plaćanja zakupnine predmetnih poslovnih prostorija, a sve po dobijanju konačnog izvještaja stručnog nadzora.

Da bi se sredstva koja izabrani ponuđač uloži u rekonstrukciju zakupljenog objekta izabranom ponuđaču uračunala na ime plaćene zakupnine predmetnih poslovnih prostorija, pored stručnog nadzornog organa, okončanu, odnosno privremene situacije, po osnovu izvršenih radova, moraju biti potpisane od ovlašćenog stručnog lica ili komisije koje će imenovati predsjednik Opštine Kotor, da ispred zakupodavca vrši kontrolu izvođenja radova, te izvršenje ugovora.

Ulaganje na način i pod uslovima iz prethodna dva stava, biće priznato izabranom ponuđaču na teret zakupa, najviše do iznosa ponuđene cijene zakupnine za period zakupa (30 godina).

Izabrani ponuđač koji odustane od zakupa ili u toku izvođenja radova na rekonstrukciji odustane od izvođenja istih, te iz bilo kog drugog razloga dođe do raskida ugovora, isti nema pravo na povraćaj do tada uloženih sredstava u rekonstrukciju zakupljenih poslovnih prostorija.

Radovi koji nijesu predviđeni revidovanim Glavnim projektom mogu se vršiti samo ukoliko ih odobri lice ili komisija koje će imenovati predsjednik Opštine Kotor da ispred zakupodavca vrše kontrolu izvođenja radova.

Troškovi tekućeg održavanja poslovnih prostora, kao i troškovi na ime naknada za utrošenu vodu, struju, komunalne, PTT usluge, poreze, dopnnose, takse i ostale obaveze, padaju na teret zakupaca, za vrijeme trajanja zakuonog odnosa, osim za prostorije koje je dužan odmah nakon završetka radova predati Optini Kotor.

Zakupac neće imati pravo isticanja bilo kakvog potraživanja u smislu svojinskih i dr, prava prema zakuoodavcu na ime izvršenih ulaganja.

Do raskida ugovora može doći:

1. u slučaju da izabrani ponuđač ne ispoštuje ponuđene rokove.

2. Opština Kotor, revident. ili stručni nadzor, ustanovi da kvalitet izrade projekta, te izvođenje radova, odstupa od traženog, odnosno ponuđenog iz ponude ponuđača sa kojim bude zaključen ugovor

3. u slučaju da izabrani ponuđač angažuje osoblja (tehničko osoblje i druge stručnjake) na realizaciji Ugovora čije licence nijesu one navedene u ponudi,

Izuzetno od prethodnog stava u slučaju kada izabrani izvođač iz opravdanih razloga, koje će cijeniti zakupodavac, mora da angažuje lice čije licence nijesu navedene u ponudi, isto se neće smatrati raskidnim razlogom, ukoliko isto bude pisanom saglasnosću odobreno od strane zakupodavca,

4. kada u slučaju dostavljanja negativnog izvještaja revidenta, izabrani ponuđač ne postupi po eventualnim primjedbama revidenta na koje je bio upozoren i ne izvrši izmjenu glavnog projekta,

5. u slučaju kada izabrani izvođač ne postupi po primjedbama nadzornog organa,

6. kada izabrani ponuđač:

a) redovno ne plaća zakupninu,

b) koristi zakupljenu nepokretnost suprotno namjeni,

c) izda u podzakup tećem licu bez saglasnosti Opštine Kotor,

d) redovno ne izvršava plaćanja komunalnih usluga,

e) ne poštuje komunalni red,

f) ne vrši tekuće popravke,

g) nanosi štetu izdatoj nepokretnosti i trećim licima,

h) ometa korišćenje posebnih djelova zakupljene nepokretnosti koje je dužan da preda Opštini Kotor odmah nakon završeta radova,

i) ne ustupi multifinkcionalnu salu na zahtjev MZ Risan u skladu sa dijelom V tačkom 3 Javnog poziva.

Opština Kotor će u slučaju uočavanja propusta u obavljanju posla {a propust se odnosi na neki od razloga za reskid ugovora) pisanim putem pozvati izabranog ponuđača sa kojim bude zaključen ugovor da putem zapisnika zajet nički konstatuju uzrok i obim uočenih propusta, te da da rok istom da ispravi konstatovane nedostake.

Ukoliko izabrani ponuđač sa kojim bude zaključen ugovor ne postupi u roku i otkloni konstatovane nedostatke, ugovor se raskida pisanom izjavom koja se dostavlja drugoj ugovornoj strani.

U izjavi mora biti naznačeno po kom osnovu se ugovor raskida.

U slučaju raskida ugovora Zakupac nema pravo na povraćaj sredstava koja je do tada uložio u rekonstrukciju zaku jljenih poslovnih prostora.

Zakupac može da raskine ugovor o zakupu na osnovu odredbi materijalnih propisa koji regulišu ovu oblast.

X Plaćanje zakupnine

Zakupnina se plaća na sledeći način:

- mjesečno do 5 u mjesecu za tekući mjesec počevši od stavljanja objekta u fuimciju.

XI Otkup dokumentacije po Javnom pozivu

Zahtjev za otkup dokumentacije sa jasnom naznakom Zahtjev za otkup dokumentacije po javnom pozivu za valorizaciju objekta Doma kulture u Risnu, zainteresovani učesnici mogu dostaviti Komisiji za sprovođenje postupka javnog nadmetanja, preko Građanskog biroa Opštine Kotor.

Dokumentacija se može otkupiti u periodu do 03.06.2020. do 03.07.2020. godine, do 14:00 časova.

Zainteresovanim učesnicima na Javnom pozivu se dostavljaju e-maiiom ili putem faksa, instrukcije za plaćenje naknade za dokumentaciju u visini od 300,00 eura na račun Budžeta Opštine Kotor kao i Izjava o čuvanju

povjerljivosti podataka.

Učesnici na Javnom pozivu po prijemu instrukcija za plaćanje i Izjave o čuvanju povjerljivosti podataka, dostavljaju Komisiji za sprovođenje postupka je 3 nadmetanja potpisanu Izjavu i dokaz o uplati naknade za dokumentaciju.

Neposredno nakon prijema potpisane Izjave o povjerljivosti podataka i dokaza o uplati naknade za dokumentaciju, Komisija za sprovođenje javnog nadmetanja, dostaviće dokumentaciju zainteresovanom pravnom licu -ponuđaču, neposredno u prostorijama organa lokalne uprave ili putem pošte, a ne kasnije od jednog dana.

XII Obilazak lokaliteta

Potencijalnim ponuđačima biće omogućen ooiiazar* iokaiiteta koji je predmet ovog uavnog pozwa. kao i uvid u podatke i informacije u vezi sa predmetom javnog poziva, a kojima raspolaže vlasnik.

XIII Sprovođenje postupka

Dokumentacija za I fazu-predkvalifikacioni postupak dostavlja se u zatvorenim-zapečaćenim kovertama svakog radnog dana od 8:00 do 14:00 h počev od 03.06. do 03.07.2020. godine, neposrednom predajom ili putem pošte na sledeću adresu:

Opština Kotor Komisija za sprovođenje postupka javnog nadmetanja Kotor.Stari grad 317

Dokumentacija mora pristići najkasnije do 03.07.2020. godine do 14,00 časova na naznačenu adresu, bez obzira na koji način je pošiljka upućena, sa obaveznom naznakom:

ZA POSTUPAK IZDAVANJA U DUGOROČNI ZAKUP DOMA KULTURE U RISNU

Neblagovremena prijava, biće odbačena i neće se razmatrati, te će biti neotvorena vraćena ponuđaču.

Dokumentacija u I fazi - predkavifikaciono potupku se otvara javno dana 06.07.2020. godine u 10,00 časova u prostorijama Opštine Kotor (sala za sastanke) i istom mogu uz specijalno ovlašćenje, te lični indetifikacioni dokument, prisustvovati predstavnici u ime ponuđača koji su predali dokumentaciju.

O rezultatima I faze učesnici javnog nadmetanja biće obaviješteni u roku od 5 dana od dana javnog otvaranja dokunentacije u predkvalifikacionoj fazi postupka.

Javno nadmetanje aukcija, na kojem mogu uz odgovrajuću dokumentaciju o registraciji i uz specijalno ovlašćenje i lični indetifikacioni dokument, prisustvovati predstavnici ponuđača koji su ispunili uslove I faze, održaće se dana 15.07.2020.

godine u 10,00 časova u prostorijama Opštine Kotor, sala za sastanke II sprat.

Odluka o izboru ponuđača biće donijeta u roku od 20 (dvadeset) dana od dana održavanja javnog nadmetanja (aukcije).

Odluka o izboru ponuđača biće dostavljena učesnicima po Javnom pozivu najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana donošenje Odluke.

Učesnici po Javnom pozivu imaju pravo prigovora na odluku komisiji za sprovođenje postupka javnog nadmetanja u roku od 5 (pet) dana od dana dobijanja iste.

Odluka Komisije po prigovoru je konačna.

Svi učesnici po Javnom pozivu treba da dostave Komisiji svoje adrese za prijem pošte na teritoriji Crne Gore i e-mail adrese, u svrhu prijema informacija i korespondencije u vezi Javnog poziva.

Zahtjev za dodatnim informacijama/pojašnjenje u vezi sa Javnim pozivom (u daljem tekstu: Zahtjev), može se podnijeti Komisiji svakog radnog dana u periodu od 10h do 14h u pisanoj formi preko Građanskog biroa, putem e-mail adrese: pravna.zastita@kotor.me ili putem pošte na poštansku adresu: Opština Kotor-Komisiji za sprovođenje postupka javnog nadmetanja za izdavanje u dugoročni zakup Doma kulture u Risnu, adresa: Stari Grad 317 Kotora, ali ne kasnije od 5 dana prije roka određenog za dostavljanje dokumentacije za I fazu postupka .

Komisija će odgovoriti u pisanoj formi na sve pristigle zahtjeve u roku od tri poslovna dana od prijema, svim zainieresovanim licima koji su otkupili dokumentaciju.

Komisija zadržava pravo da izmijeni pojedine odredbe ovog Javnog poziva, uključujući i odredbe kojima su propisani određeni rokovi.

Za ostala pitanja koja nijesu regulisana ovim Javnim pozivom, primjenjivaće se odredbe Zakona o državnoj imovini i Uredbe o prodaji i davanju u zakup stvari u državnoj imovini (Službeni list Crne Gore broj 44/10).

Komisija ima pravo da obustavi postupak Javnog poziva, do donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude.

Komisija će obustaviti postupak po ovom Javnom pozivu na zahtjev predsjednika Opštine, do donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude.

Opština Kotor zadržava pravo da ne zaključi ili raskine ugovor o zakupu, ako se ugovor ne može realizovati zbog okolnosti koje nisu bile poznate u vrijeme njegovog zaključenja, ili drugih okolnosti koje onemogućavaju ili otežavaju ispunjenje obaveza Opštine po ugovoru.

Za sva pitanja u vezi sa ovim Javnim pozivom može se kontaktirati ovlašćena osoba Davor Magud na telefon broj 032-325-856 ili na e-mail pravna.zastita@kotor.me.